• Åbningstider

Mandag-torsdag: 13.35-17.00

Fredage: 13.35-16.00

Morgenåbning fra kl. 06.30- skoletid. De mindste klasser følges i skole af en pædagog kl. 07.50.

• Lukkedage i skoleåret 2022/23

Sommerferielukket i uge 28

Tirsdag den 27. december 2022: 1. lukkedag med alternativ pasning.

Onsdag den 28. december 2022: 2. lukkedag med alternativ pasning.

Torsdag den 29. december 2022: 3. lukkedag med alternativ pasning.

Fredag den 30. december 2022: 4. lukkedag med alternativ pasning.

Mandag d. 3. april 2023 (op til påske): 5. lukkedag med alternativ pasning.

Tirsdag d. 4. april 2022 (op til påske): 6. lukkedag med alternativ pasning.

Onsdag d. 5. april 2022 (op til påske): 7. lukkedag med alternativ pasning.

Fredag d. 19. maj 2023 (dagen efter Kr. Himmelfartsdag): 8. lukkedag med alternativ pasning.

Udover de 6-8 årlige lukkedage, der fastsættes kommunalt, er dagtilbud og FFO’er altid lukket på følgende datoer:

• Juleaftensdag 24. december
    • Grundlovsdag den 5. juni

Disse dage regnes, i lighed med helligdage og weekender, ikke som hverdage, og der skal derfor ikke tilbydes alternativ pasning.

• Go`morgenåbning

Morgenåbning er for FFOens indmeldte børn. Vi åbner hver dag kl. 6.30.

Vi tilbyder morgenmad til de børn, der ikke har spist hjemmefra. Morgenmaden består af havregryn/musli eller cornflakes med mælk. Børnene må også gerne medbringe egen morgenmad.

Om morgenen er det hygge og nærvær, som er i fokus. Vi prioriterer rolige morgenener, så alle børn kan få en god start på skoledagen. Vi bruger lidt ekstra tid på dialog, et spil eller læser en historie.

Sørg for at sige god morgen til den voksne, når I kommer - dagen starter på en god måde når vi hilser på hinanden.

Vi samler børnene ca. kl. 7.45, og kl. 7.50 sendes de ældste af sted og de mindste børn bliver fulgt i skole af en af vores medarbejdere.

• Indskrivning i Solvang FFO

Indskrivning i Solvang FFO.

Her er der plads til alle - fordi sådan er vi :o)
    Hvis dit barn skal gå på Solvang FFO, skal du skrive dit barn op via den kommunale Pladsanvisning på Furesø.dk.
    Du er altid velkommen til at kigge forbi inden du beslutter dig…men du vil ikke være i tvivl. Vi stiller også meget gerne op til en kort introduktion og rundvisning på vores fantastiske FFO og hjælper gerne med tilmeldingen.

INFOAFTEN i fbm. skoleindskrivning til skoleåret 2023.
    Sammen med Solvangskolen holder vi en infoaften tirsdag d. 25.0ktober 2022 kl. 17-19. Her vil I få indblik i hvad Solvangskolen kan, hvad det vil sige at starte i børnehaveklasse og hvad vores FFO kan tilbyde børnene i deres fritidsliv. Der vil være rundtur i Minimiljøet og på FFOen.
    Mere info følger, når vi nærmer os datoen. Hold øje med hjemmesiden her!

Velkommen til Solvang FFO