Vi er et lille hus og trygt hus med ca. 90 børn, men der er altid plads til flere, så tøv ikke med at få dit barn indskrevet! Det betyder også, at vi er en fhv. lille personalegruppe bestående af 6 faste og uddannede pædagoger, og ofte har vi en pædagogstuderende i praktik. Du kan se hvem vi er, når du træder ind i huset, for der hænger vi i glas og ramme.

Herudover har vi en pædagogisk koordinator, som er den, der ansvarlig for ”driften” i det daglige, og er den med overblikket over FFO-dagen, de planlagte aktiviteter mv. Herudover er denne også ansvarlig for overgangsarbejdet og førskolegruppen. Vores pædagogiske koordinator er også en del af børnetiden og er altså lidt af en blæksprutte med mange funktioner.

Det overordnet ledelsesmæssige ansvar for Solvang FFO er skolelederens. I finder kontakt oplysninger her på hjemmesiden under ”Kontakt”.